Logo SKiE Szkoła Podstawowa nr 86 SKiE

WYJAZD SURVIVALOWY 8 KLAS

Powrót >>

Po majowych egzaminach 8-klasisty wybraliśmy się na długo wyczekiwaną wycieczkę. Od samego początku miał to być wyjazd survivalowy, podczas którego sprawdzimy siebie, swoje oczekiwania, swoje możliwości fizyczne i psychiczne oraz to niezły egzamin z relacji w grupie. Spakowaliśmy plecaki, wzięliśmy namioty, karimaty, śpiwory i ruszyliśmy pociągiem nad morze. Dotarłszy do Czołpina zrobiliśmy zakupy, przygotowaliśmy biwak, rozstawiliśmy namioty i przyszykowalismy jedzenie dla wszytskich. Nie zabrakło także zwiedzania.

Byliśmy w Muzeum Latarnictwa, gdzie zgromadzono liczne eksponaty dotyczące nawigacji, latarnictwa i ratownictwa morskiego, wybraliśmy się szlakiem po jednej z najciekawszych i dostępnych dla ruchu turystycznego wydm — Wydmie Czołpińskiej, popłynęliśmy statkiem oraz wędrowaliśmy szlakiem zwiniętych torów.

Trzy dni wyjazdu minęły niezwykle szybko, bardzo dobrze będziemy go wspominać. Wracamy z ogromnym bagażem doświadczeń. To było piękne zakończenia 8 klasy.